[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
AVON форум » AVON в Україні » Ваші найчастіші запитання » Я відправила замовлення, але воно не було оброблене
Я відправила замовлення, але воно не було оброблене
liliana-kravchenkДата: Четвер, 03.12.2015, 11:09 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Репутація: 100
Статус: Offline
Я відправила замовлення, але воно не було оброблене
Вам потрібно переконатися, що Ви дійсно відправили замовлення в компанію. Щоб знати це напевно, Ви повинні отримати на свою поштову електронну 
скриньку повідомлення з підтвердженням про це і електронним номером 
замовлення. Крім того, після відправки замовлення, Ви повинні побачити підтвердження на 
сайті, яке повідомить Вам про успішне розміщення замовлення. Якщо у Вас є лист-підтвердження і бачили повідомлення-підтвердження після 
розміщення замовлення, але він не був оброблений, необхідно 
зателефонувати у Відділ обслуговування Представників і з'ясувати 
причини, з яких замовлення не був оброблений або був анульований.
 
AVON форум » AVON в Україні » Ваші найчастіші запитання » Я відправила замовлення, але воно не було оброблене
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: