liliana-kravchenk | Дата: Четвер, 03.12.2015, 11:09 | Повідомлення # 1 |
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Статус: Offline
| Я відправила замовлення, але воно не було оброблене Вам потрібно переконатися, що Ви дійсно відправили замовлення в компанію. Щоб знати це напевно, Ви повинні отримати на свою поштову електронну скриньку повідомлення з підтвердженням про це і електронним номером замовлення. Крім того, після відправки замовлення, Ви повинні побачити підтвердження на сайті, яке повідомить Вам про успішне розміщення замовлення. Якщо у Вас є лист-підтвердження і бачили повідомлення-підтвердження після розміщення замовлення, але він не був оброблений, необхідно зателефонувати у Відділ обслуговування Представників і з'ясувати причини, з яких замовлення не був оброблений або був анульований.
|
|
| |