| 
					| liliana-kravchenk | Дата: Четвер, 03.12.2015, 11:09 | Повідомлення # 1 |  | Генерал-майор Група: Адміністратори Повідомлень: 279 Статус: Offline | Я відправила замовлення, але воно не було оброблене Вам потрібно переконатися, що Ви дійсно відправили замовлення в компанію. Щоб знати це напевно, Ви повинні отримати на свою поштову електронну
 скриньку повідомлення з підтвердженням про це і електронним номером
 замовлення. Крім того, після відправки замовлення, Ви повинні побачити підтвердження на
 сайті, яке повідомить Вам про успішне розміщення замовлення. Якщо у Вас є лист-підтвердження і бачили повідомлення-підтвердження після
 розміщення замовлення, але він не був оброблений, необхідно
 зателефонувати у Відділ обслуговування Представників і з'ясувати
 причини, з яких замовлення не був оброблений або був анульований.
 |  |  |  |  |