[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
AVON форум » AVON в Україні » Ваші найчастіші запитання » Моє замовлення прийшло не в повному обсязі, його скоротили.
Моє замовлення прийшло не в повному обсязі, його скоротили.
liliana-kravchenkДата: Четвер, 03.12.2015, 11:07 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Репутація: 100
Статус: Offline
Моє замовлення прийшло не в повному обсязі, його скоротили. Чому? 
Можливі варіанти: 
1. Замовлення був скорочений компанією через перевищення ліміту кредиту. Наприклад, ваш ліміт кредиту - 1400 грн, а замовлення на 1500 грн, в цьому випадку система видалить з вашого замовлення кілька продуктів на суму перевищення (100 грн). Щоб отримати замовлення в повному обсязі, в цьому випадку треба зробити передоплату на суму перевищення ліміту кредиту. 

2. Можливо, що деякі продукти з категорії «Розпродаж» були відсутні на складі на момент відправки замовлення, в цьому випадку система знімає їх з замовлення. Як дізнатися про це? На 4-му кроці відправки замовлення натисніть «Показати / приховати збережені дані» і ви побачите список замовлених товарів з кольоровими кружечками навпроти кожного найменування. Якщо гурток зелений - все нормально, продукт є на складі. Якщо гурток жовтий - продукт може бути відсутнім, але не обов'язково, у разі відсутності він залишається у вас на Автозамовлення і при надходженні на склад прийде у вашому найближчому замовленні за тією ціною, за якою ви його замовляли. 

При необхідності від нього можна відмовитися.
 
AVON форум » AVON в Україні » Ваші найчастіші запитання » Моє замовлення прийшло не в повному обсязі, його скоротили.
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: