| 
					| liliana-kravchenk | Дата: Четвер, 03.12.2015, 11:07 | Повідомлення # 1 |  | Генерал-майор Група: Адміністратори Повідомлень: 279 Статус: Offline | Моє замовлення прийшло не в повному обсязі, його скоротили. Чому? Можливі варіанти:
 1. Замовлення був скорочений компанією через перевищення ліміту кредиту. Наприклад, ваш ліміт кредиту - 1400 грн, а замовлення на 1500 грн, в цьому випадку система видалить з вашого замовлення кілька продуктів на суму перевищення (100 грн). Щоб отримати замовлення в повному обсязі, в цьому випадку треба зробити передоплату на суму перевищення ліміту кредиту.
 
 2. Можливо, що деякі продукти з категорії «Розпродаж» були відсутні на складі на момент відправки замовлення, в цьому випадку система знімає їх з замовлення. Як дізнатися про це? На 4-му кроці відправки замовлення натисніть «Показати / приховати збережені дані» і ви побачите список замовлених товарів з кольоровими кружечками навпроти кожного найменування. Якщо гурток зелений - все нормально, продукт є на складі. Якщо гурток жовтий - продукт може бути відсутнім, але не обов'язково, у разі відсутності він залишається у вас на Автозамовлення і при надходженні на склад прийде у вашому найближчому замовленні за тією ціною, за якою ви його замовляли.
 
 При необхідності від нього можна відмовитися.
 |  |  |  |  |