liliana-kravchenk | Дата: Четвер, 03.12.2015, 11:05 | Повідомлення # 1 |
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Статус: Offline
| У мене в накладній товар зазначений, але в коробці його немає. Але є зайвий товар. Помилка вкладення. Теж рідкісний, але зустрічається випадок. Необхідно відправити в компанію претензію і помилково вкладений продукт. Претензія оформляється, так само як і обмін / повернення, на тому ж бланку (бланк можна завантажити в розділі БЛАНКИ в нижній частині головної сторінки сайту. Вартість не вкладеного товару віднімуть у вас із замовлення. 10 грн. Не береться. Подати претензію можна протягом місяця від дня обробки замовлення.
|
|
| |