[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
AVON форум » AVON в Україні » Ваші найчастіші запитання » Чи робити знижки клієнтам?
Чи робити знижки клієнтам?
liliana-kravchenkДата: Четвер, 03.12.2015, 10:38 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Репутація: 100
Статус: Offline
Чи робити знижки клієнтам? 
Ну, чому ні? Можна, звичайно, тільки робити це треба з розумом. 
Що таке знижка? Це спосіб заохотити клієнта так, щоб йому було цікаво робити замовлення саме у вас. Один із способів, але не кращий.
 
liliana-kravchenkДата: Четвер, 03.12.2015, 10:39 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Репутація: 100
Статус: Offline
А які способи є ще? 

- Знайте про продукцію все! Клієнт, перш за все, чекає результату і позитивних відчуттів, а не знижки. Він не стане купувати дешево у некомпетентного продавця, швидше заплатить 
за правилами, але тільки якщо буде впевнений, що це саме те, що йому 
потрібно. Іноді корисно відмовити клієнта від чогось, що йому не підходить, тим самим, давши зрозуміти, що ви не намагаєтеся всучити йому, що потрапило 
всяку ціну. 

- Даруйте подарунки! Подарунок - це теж гроші, але, як ви самі розумієте, подарувати продукт, який 
стоїть в каталозі 20 грн вам вигідніше, ніж зробити знижку 20 грн. Подарунок може доповнювати замовлення (кульковий дезодорант в подарунок до 
парфуму, наприклад), а може бути продуктом, який ваш клієнт ніколи у вас 
не замовляв, для знайомства; подарункова упаковка - до свят. А вам особисто це дозволить збільшити суму своїх замовлень, адже продукція, яку ви замовляєте на подарунки, теж в неї входить! 

- Завжди кладіть у замовлення пробники на новинки - нові парфуми, креми, помади, і каталог наступної кампанії. Підкреслюйте те, що ви даруєте каталог в знак подяки за замовлення. 

- Якщо ж ви все-таки хочете зробити знижку, поясніть клієнту за що ви її робите - за те, що у неї велике замовлення; за те, що вона робить замовлення третій каталог поспіль; за те, що вона показала каталог свій подрузі; за те, що ви запізнилися або принесли замовлення на кілька днів пізніше; за те, що у неї два тижні тому був день народження і т.д. Головне - щоб було зрозуміло, що ця знижка - не система, вона з приводу, це 
дозволить вам принаймні варіювати розмір цієї знижки.
 
AVON форум » AVON в Україні » Ваші найчастіші запитання » Чи робити знижки клієнтам?
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: