[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
AVON форум » AVON в Україні » Для представників » ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ Avon
ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ Avon
liliana-kravchenkДата: Понеділок, 23.11.2015, 11:29 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Репутація: 100
Статус: Offline
ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ В КОМПАНІЮ AVON 
В компанії існує система повернень, за 
правилами якої, Представник може зробити повернення продукції протягом 
двох місяців з дня накладної. Вартість послуги повернення продукції - 5 
грн. До поверненню підлягає практично будь-яка продукція за умови 
збереження товарного вигляду. 
Виняток становлять: 
Каталоги, друкована продукція, спеціальні пропозиції інтернет-замовлення і товари з брошури   «Розпродаж» -   повернення 
лише по шлюбу. Якщо при покупці товару до нього додавався безкоштовний 
або зі знижкою за спеціальною пропозицією подарунок, то, повертаючи цей 
товар, представник обов'язково повинен повернути і подарунок.
 
Не прийняті повернення не зберігаються і Представнику не повертаються! 
Де і коли можна здати повернення продукції Ейвон: 
  • через поштове відділення України, де було отримано замовлення Avon 

  • в пунктах видачі замовлень, де було отримано замовлення Avon
 

Для оформлення повернення заповнюється   спеціальна форма. Її можна скачати на сайті - зайти на свою особисту сторінку 
Avon  і внизу сторінки - «Бібліотека форм»
 
Продукцію та заповнену форму відправляєте з пошти. Якщо відправляєте при виявленні браку продукції, у формі 
відзначаєте, який саме брак. Стандартний термін списання повернення 28 
календарних днів. Заміна приходить з черговим замовленням після 
списання, за умови, якщо продукція є на складі, і ви поставили у формі 
повернення відповідну пометку- ОБМІН.
 
При оформленні повернення Представник повинен оплатити замовлення повністю, за умови, якщо повернення не декларується.
Після списання повернення, сума за повернуту продукцію 
надходить на рахунок Представника - тільки тепер цю суму можна 
недоплатити при оплаті наступного замовлення. 
Декларування повернення. 
Послуга Декларування повернення дозволяє при здачі 
чергового замовлення недоплачувати суму відправленого повернення. Щоб 
задекларувати повернення, перед відправкою інтернет-замовлення на 
останньому Кроці в спеціальне вікно «Сума повернення» вписується 
вартість повернутої продукції по рахунок-фактурі (без 
копійок). Задекларувати повернення можна у випадку, якщо з дня відправки 
повернення і до розміщення замовлення пройшло не більше 7 днів. 
Декларуванню підлягає повернення, оформлений тільки з причини «Брак» або «Відмова Клієнта». 
Повторно скористатися послугою декларування повернення 
можна не раніше, ніж через 21 календарний день від дати декларування 
попереднього повернення. 
Якщо замовлення не встигли забрати замовлення з пошти. 
Замовлення має зберігатися на пошті 5 робочих днів. При 
неотриманні у встановлений термін, замовлення повертається назад в 
компанію і розформовується протягом 45 календарних днів.
 
liliana-kravchenkДата: Понеділок, 23.11.2015, 11:30 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 279
Репутація: 100
Статус: Offline
необхідно завантажити цейдокумент
Прикріплення: _-_.doc (78.0 Kb)
 
AVON форум » AVON в Україні » Для представників » ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ Avon
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: